Jesteś przedsiębiorcą, menedżerem lub po prostu osobą odpowiedzialną za ludzi i zadania? Koniecznie przeczytaj książkę Briana Tracy "Delegowanie i kontrolowanie", a przeorganizujesz pracę w zespole, dzięki czemu będziesz miał więcej czasu i pieniędzy.
"Delegowanie i kontrolowanie" to jedna z książek wchodzących w skład "Biblioteki Sukcesu Briana Tracy", czyli serii, która pomoże Ci lepiej zarządzać współpracownikami. Umiejętności delegowania zadań oraz kontroli efektów to kluczowe elementy wpływające na wydajność pracowników, a co za tym idzie - sukces całej organizacji. Z tej pozycji dowiesz się jak:
- określać zadania i przydzielać je do odpowiednich osób,
- budować zaufanie,
- zarządzać przez cele,
- zaktywizować członków zespołu i otrzymywać konstruktywne informacje zwrotne,
- skupić się na realizacji celów strategicznych.
Autor przedstawia Ci to wszystko na 21 sposobów, opisanych przystępnym językiem, wskazując przy tym praktyczne przykłady.
O autorze
Brian Tracy to kanadyjski pisarz książek i e-booków na temat psychologii i rozwoju osobistego, z których wiele znalazło się na szczytach list światowych bestsellerów. Jest wybitnym mówcą motywacyjnym. Organizuje wykłady i seminaria, których tematykę dostosowuje do swoich odbiorców. Przeprowadził ponad 2 tysiące takich spotkań i przemawiał do ponad 2 milionów ludzi. Ma doświadczenie w biznesie, tworzył i zarządzał kilkudziesięcioma firmami.