Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
Menu
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.
Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.
Dane szczegółowe
Autorzy: | |
Wydanie: | 1 |
Języki: | polski |
Oprawa: | Miękka |
Liczba stron: | 274 |
Rok wydania: | 2010 |
Wydawnictwo: | PWE |
ISBN: | 9788320818857 |
Język oryginału: | polski |
Redakcja: | Sobczyk Genowefa |
Ilość stron: | 274 |