Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Nasza cena:
48,47zł
Oprawa: | Miękka |
Kod kreskowy: | 9788375561579 |
Oceń produkt: | 0 |
Dostępność: |
wysyłamy w 48h
|
Za ten zakup otrzymasz: | 485 pkt. |
Menu
Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
Dane szczegółowe
Autorzy: | |
Wydanie: | 1 |
Języki: | polski |
Oprawa: | Miękka |
Liczba stron: | 180 |
Rok wydania: | 2021 |
Wydawnictwo: | CeDeWu |
ISBN: | 9788375561579 |
Redakcja: | Bednarczyk Małgorzata |
Ilość stron: | 180 |