Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Menu
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Dane szczegółowe
Autorzy: | Pomykalski Andrzej |
Wydanie: | 1 |
Języki: | polski |
Oprawa: | Miękka |
Liczba stron: | 220 |
Rok wydania: | 2006 |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN: | 8301144831 |
Ilość stron: | 220 |