Nasza cena: 81,97zł
Menu
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
  znaczenie i rola personelu sprzedaży;
  formułowanie strategii sprzedaży;
  organizowanie procesu sprzedaży;
  kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
  kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
  przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
  duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
  liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
  słowniczek ważniejszych terminów,
  indeks rzeczowy,
  bogata bibliografia.

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Dane szczegółowe
podtytul: Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
Autorzy: Cybulski Krzysztof
Wydanie: 1
Języki: polski
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 286
Rok wydania: 2023
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301163570
Ilość stron: 286