Zaprzyjaźnij się z klientem
Menu
Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Dane szczegółowe
podtytul: | Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą |
Autorzy: | Cooper Birk, Cooper Scott, Grutzner Fritz |
Języki: | polski |
Tłumaczenie: | Kamiński Arkadiusz |
Oprawa: | Miękka |
Liczba stron: | 356 |
Rok wydania: | 2012 |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
ISBN: | 9788326439414 |
Język oryginału: | angielski |
Tytuł oryginału: | Tips and Traps for Marketing Your Business |
Ilość stron: | 356 |