Usługi marketing i zarządzanie
Menu
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Dane szczegółowe
Autorzy: | Gilmore Audrey |
Wydanie: | 1 |
Języki: | polski |
Tłumaczenie: | Łuczkiewicz Grzegorz |
Oprawa: | Miękka |
Liczba stron: | 220 |
Rok wydania: | 2006 |
Wydawnictwo: | PWE |
ISBN: | 8320816505 |
Język oryginału: | angielski |
Tytuł oryginału: | SERVICES MARKETING AND MANAGEMENT |
Ilość stron: | 220 |