Pozycja niedostępna

Jeżeli chcesz dostać powiadomienie gdy pozycja będzie dostępna podaj swój e-mail.

Menu
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni - ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy "New York Timesa" - zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami.

Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
POZOSTAŁE PRODUKTY TEGO AUTORA
Dane szczegółowe
podtytul: Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem
Autorzy: Lencioni Patrick
Data wprowadzenia: 2011-05-06
Języki: polski
Tłumaczenie: Gasper Dorota
Oprawa: Twarda z obwolutą
Liczba stron: 216
Rok wydania: 2011
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377460306
Ilość stron: 216