Pozycja niedostępna

Jeżeli chcesz dostać powiadomienie gdy pozycja będzie dostępna podaj swój e-mail.

Menu
Zmiany zachodzące w gospodarce w ciągu ostatnich dwóch lat pokazały, że przedsiębiorstwa działające na rynku muszą cały czas dostosowywać się do stale zmieniającego się otoczenia. Sytuacja kryzysowa, która dotknęła większość firm w Polsce i na świecie pokazała jak ważna w zarządzaniu jest umiejętność szybkiego reagowania, tworzenia strategii, które pozwolą przetrwać kryzys.
Niniejsza monografia zawiera nowe spojrzenie na pewne aspekty zarządzania, spojrzenie, które zrodziło się pod wpływem zaistniałej na rynku sytuacji, w której wiele firm ogłasza upadłość, redukuje liczbę pracowników, ale jednocześnie ma do dyspozycji nowe technologie i nieoceniony zasób - wiedzę i umiejętności swoich pracowników.
Dane szczegółowe
Autorzy:
Wydanie: 1
Języki: polski
Oprawa: Kartonowa
Liczba stron: 244
Rok wydania: 2011
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
ISBN: 9788374055147
Redakcja: Gonicka Joanna
Ilość stron: 244