Pozycja niedostępna

Jeżeli chcesz dostać powiadomienie gdy pozycja będzie dostępna podaj swój e-mail.

Menu
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!
Książka:
¦ syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach;
¦ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
¦ w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.

Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
Dane szczegółowe
podtytul: Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Autorzy: Goban-Klas Tomasz
Wydanie: 2
Języki: polski
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 338
Rok wydania: 2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301143008
Ilość stron: 338