Pozycja niedostępna

Jeżeli chcesz dostać powiadomienie gdy pozycja będzie dostępna podaj swój e-mail.

Menu
?Innowacje. Następny krok? opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.
Posługując się dogłębnymi studiami branż ? komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:

Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci
Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji
Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces

Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.
Dane szczegółowe
podtytul: Wykorzystanie teorii innowacji w przewidywaniu zmian na rynku
Autorzy: Scott D. Anthony, Erik A. Roth, Clayton M. Christiansen
Wydanie: 1
Data wprowadzenia: 2010-11-29
Języki: polski
Tłumaczenie: Rogalińska agnieszka, Madejski Robert
Oprawa: Twarda z obwolutą
Liczba stron: 380
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788360652923
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Seeing What's Next
Ilość stron: 380