Pozycja niedostępna

Jeżeli chcesz dostać powiadomienie gdy pozycja będzie dostępna podaj swój e-mail.

Menu
Przedmiotem pracy jest koncepcja wykorzystania badań ewaluacyjnych w planowaniu wydatków publicznych na zadania oświatowe, dzięki której uzyskujemy informację o efektywności wykorzystania funduszy publicznych przeznaczonych na zadania oświatowe oraz o skuteczności realizacji tych zadań. Budowie koncepcji wykorzystania ewaluacji posłużyły: omówienie kluczowych aspektów mechanizmów finansowania zadań publicznych, w szczególności oświatowych, przedstawienie tradycyjnych i nowoczesnych metod planowania budżetowego i zakresu informacji w nich wykorzystywanych. Dokonano także typologii ewaluacji, przedstawienia celów i metod jej wykorzystania w planowaniu zadań publicznych oraz przeglądu doświadczeń zagranicznych w zakresie wykorzystania ewaluacji w planowaniu zadań publicznych. W ostatniej części dokonano analizy i oceny doświadczeń polskiego podsektora samorządowego i rządowego w zakresie wykorzystania ewaluacji, w szczególności w aspekcie badania skuteczności realizacji zadań i efektywności wykorzystania funduszy publicznych w procesie planowania wydatków oświatowych.
Dane szczegółowe
Autorzy: Będzieszak Marcin
Wydanie: 1
Języki: polski
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 152
Rok wydania: 2011
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376415772
Ilość stron: 152