Czucie i percepcja
Menu
"Nie wolno nam zapominać o kontekście i o tym, co się z nami dzieje, gdy postrzegamy rzeczy. Zaskakujące, jak dziwny smak może mieć kawa, gdy pijemy ją przeświadczeni, iż jest to herbata. Należy widzieć o wiele więcej niż to, co napotykają nasze oczy. Należy o wiele więcej słyszeć i czuć, niż rejestrują receptory naszego układu nerwowego. Początkiem kreatywności jest inteligencja postrzegania". Z wprowadzenia
Dane szczegółowe
Autorzy: | Richard L. Gregory |
Wydanie: | 1 |
Data wprowadzenia: | 2003-02-12 |
Języki: | polski |
Tłumaczenie: | Siemiński Mariusz |
Oprawa: | Miękka |
Liczba stron: | 170 |
Rok wydania: | 2014 |
Wydawnictwo: | Zysk i S-ka |
ISBN: | 8371508212 |
Język oryginału: | angielski |
Tytuł oryginału: | SENSATION AND PERCEPTION |
Redakcja: | Gregory Richard, Colman Andrew |
Ilość stron: | 170 |