Pozycja niedostępna

Jeżeli chcesz dostać powiadomienie gdy pozycja będzie dostępna podaj swój e-mail.

Menu
"Nie wolno nam zapominać o kontekście i o tym, co się z nami dzieje, gdy postrzegamy rzeczy. Zaskakujące, jak dziwny smak może mieć kawa, gdy pijemy ją przeświadczeni, iż jest to herbata. Należy widzieć o wiele więcej niż to, co napotykają nasze oczy. Należy o wiele więcej słyszeć i czuć, niż rejestrują receptory naszego układu nerwowego. Początkiem kreatywności jest inteligencja postrzegania". Z wprowadzenia
Dane szczegółowe
Autorzy: Richard L. Gregory
Wydanie: 1
Data wprowadzenia: 2003-02-12
Języki: polski
Tłumaczenie: Siemiński Mariusz
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 170
Rok wydania: 2014
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
ISBN: 8371508212
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: SENSATION AND PERCEPTION
Redakcja: Gregory Richard, Colman Andrew
Ilość stron: 170